צילום: shutterstock צופים שהגיעו השבוע, בעיצומה של חופשת חנוכה, לראות סרט במתחם הגלובוס גרופ בקריות, סיפרו על תופעה שבה בני נוער קונים כרטיס לסרט אחד, ונשארים במתחם, כשהם עוברים מאולם לאולם, בלי לשלם.

הצטרפו לעמוד של "ידיעות הצפון" בפייסבוק

"הגיעו חבורת בנות לסרט שממש לא עניין אותן, ישבו, אכלו פופקורן והפריעו. לא היו להן כרטיסים, אז בכל פעם הן עברו למקום פנוי אחר. אמרנו את זה לסדרן, אבל הוא אמר שהם מכירים את התופעה, ואין לו מה לעשות. הצענו לו שיבקש מהבנות כרטיסים. אין לנו בעיה עם זה שמתפלחים, זו בעיה של הקולנוע, הבעיה היא עם ההפרעות בזמן הסרט שלא מעניין אותן".

סמנכ"ל גלובוס, אפי ליפשיץ: "אני לא מכיר את התופעה, אבל אם צופים דיווחו, כנראה שזה קרה. בכל מקרה, ההנחיות לנציגי השירות בקולנוע ודרכי הטיפול במקרים כאלה ברורים. נציגי השירות אמורים להזהיר פעמיים את מי שמפריע. אם הוא ממשיך להפריע לאחרים, יש להזעיק את המשטרה.

"לנציגי השירות אין סמכות להשתמש בכוח ולהוציא אדם מהקולנוע בכוח גם אם הוא מפריע ואפילו משתולל, על כן אנחנו מזמינים משטרה. לא מדובר במקרים שכיחים, אבל לעיתים זה קורה. בכל מקרה, אם זה קורה, אני מזמין את הלקוח לפנות אלינו, ואנו נפצה אותו על חווית הבילוי הלא נעימה".