תושב הקריות (השם שמור במערכת), שרכש בזמנו כרטיסייה הכוללת עשר כניסות לקאנטרי "גלי גיל" בקרית מוצקין, עדיין לא קיבל החזר כספי בגין הכניסות שלא ניצל.

השלב הבא: הגשת תביעה. גלי גיל | צילום:נחום סגל

למרות הבטחות חוזרות ונשנות שהכסף יוחזר לו, עד היום הדבר לא קרה. התושב רכש כרטיסייה הכוללת עשר כניסות לגלי גיל תמורת 400 שקל, מתוכן ניצל שתי כניסות בלבד.

כשהמקום נסגר בדצמבר 2018, הוא הגיע למזכירות, ושם צילמו את הכרטיסייה כדי לראות כמה כניסות ניצל, והבטיחו לו כי הכסף יוחזר בתוך כמה שבועות. על פי חשבון פשוט, מגיע לו החזר בסך 320 שקל.

השבועות הפכו לחודשים והכסף לא הוחזר. "אני מאמין שאני לא לבד במצב הזה ויש עוד מנויים כמוני שלא קיבלו החזר. הלכתי לשם כי לא היה מענה בטלפונים.

באמצע השבוע היה סגור, והבנתי שבימי שישי יש שם פקידה. באמת הייתה, העברתי לה את כל הפרטים, הבטיחה שהכסף יוחזר לי בהקדם. כשעבר זמן וזה לא קרה, הלכתי שוב לשם.

"גם שאלתי אם היא רוצה שאפנה לתביעות קטנות. אמרה 'לא, מה פתאום, יש לי פה את הצ'ק שלך, אבל בגלל שהמחשב לא עובד, אני לא יכולה לשחרר לך את הכסף'.

"היא הראתה לי צ'ק על שמי על הסכום שהם חייבים לי והבטיחה שבעוד שבוע אקבל אותו. עברו עוד כמה שבועות, שוב לא היה מענה ושוב הלכתי לשם. הפעם המקום היה סגור. אני לא יודע מה לעשות, בסוף אגיש תביעה".

כזכור, הבעלים החדשים של גלי גיל החליטו לסגור את המקום לרגל שיפוצים. על פי ההודעה הראשונה שנמסרה אז, השיפוצים אמורים היו להמשך כחצי שנה, קרי עד לסוף חודש יוני. אבל בביקור שערכנו במקום בחודש יוני התברר כי עדיין לא החלו להתבצע במקום עבודות שיפוץ. כעת גם לא ברור מה יקרה במקום.

מאז סגירת המקום, שימשה מנכ"לית גלי גיל, קרן גרין, ככתובת לפניותנו בנוגע לשיפוצים ולהחזר הכספים למינויים. השבוע לא הצלחנו להשיג אותה לקבלת תגובה.