פעולה מהירה של אנשי הרכבת הביאו להשבת אבידה של נוסעת לחו"ל, שאיבדה תיק עם כסף ודרכון בדרך לנתב"ג מקרית מוצקין.

הנוסעת פנתה למנהל המשמרת. צילום: באדיבות הרכבת

בלילה שבין שלישי לרביעי,  לאחר השעה חצות בלילה, נוסעת שהייתה בדרכה מתחנת קרית מוצקין לתחנת נתב"ג, הבחינה שהתיק עם הדרכונים וכ-13 אלף שקל בדולרים ושקלים, אבד.

הנוסעת ירדה בבהלה בתחנת חיפה מרכז השמונה ופנתה למנהל המשמרת, מאיר אברג'יל, שהרגיעה, כיבד אותה בשתייה חמה, והחל לפעול במרץ מול כל התחנות באיזור הצפון לאיתור האבידה החשובה.

לאחר מספר דקות בהן אברג'יל ניצח על מבצע סריקות בתחנות באיזור, אותרה האבידה על רציף תחנת הרכבת בקרית מוצקין.

על מנת שהנוסעת תספיק את טיסתה, הזמין אברג'יל מונית אשר אספה את התיק בקרית מוצקין, ודהרה איתו לתחנת חיפה מרכז השמונה, שם עלתה הנוסעת על הרכבת הבאה, והספיקה לטיסתה דקות ספורות לפני שהמריאה.

במקביל, פעל אברג'יל מול צוותי הרכבת בנתב"ג, אשר עידכנו את שדה התעופה בדבר הנוסעת שמצאת בדרכה לטיסה.

ברכבת ישראל מציינים כי זו  אינה הפעם הראשונה שמאיר אברג'יל, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה, מוצא אבידות יקרות ופועל להחזירן. רק לפני כחודשיים השיב לזוג תיירים מצרפת 4,000 יורו שנועדו לנכדם כמתנת חתונה. אז גייס את כל הפקחים והצוותים  בתחנות אשר נרתמו למבצע החיפוש עבור הזוג.

מאיר אברג'יל. צילום: דוברות הרכבת

אברג'יל: "אני שמח שהצלחתי להחזיר את האבידה לנוסעת, היא רצתה לתגמל אותי מה שכמובן לא הסכמתי לקבל. מבחינתי הידיעה שעזרתי לה ושהטיול ניצל זה הסיפוק הכי גדול שיש.

"אני קורא לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה".